سفارش تبلیغ
صبا ویژن

برنامه های کاربردی برای مدیریت و کار انتقال تصویر هایک ویژن :

 

لیست برنامه ها:

    1.  SADP - ابزاری برای جستجوی دوربین های IP هایک ویژن و DVR ها / NVR های هایک ویژن در شبکه محلی. همچنین می تواند برای تغییر رمزهای عبور یا بازیابی رمزهای عبور پیش فرض استفاده شود.

2. پخش محلی - برای پخش ضبط شده از HDD های خارج شده از DVRs / NVR های Hikvision

3. دیسک ماشین حساب - ظرفیت دیسک سخت مورد نیاز را برای مدت زمان ضبط شده تخمین می زند ، دوره نگهداری اطلاعات را محاسبه می کند.

4.  VSPlayerبرای پخش ضبط های نظارت از دستگاه های Hikvision ، نمایش علامت ، ایجاد عکس های فوری.

5. پیکربندی دسته ای - پیکربندی همزمان چندین دستگاه در سیستم.

6. به روز رسانی دسته ای - به روز رسانی همزمان چندین دستگاه در سیستم.

7. ابزار پشتیبان گیری از راه دور - انتقال خودکار یا دستی ضبط ها به کامپیوتر.

 

1. SADP

SADP (جستجوی پروتکل فعال دستگاه) یک ابزار رایگان و ساده برای جستجوی دوربین های IP هایک ویژن و DVR ها / NVR های هایک ویژن در شبکه محلی است. همچنین از ابزار جستجوی آنلاین دستگاه می توان برای اصلاح پارامترهای شبکه دستگاه هایک ویژن ، از جمله تغییر رمزهای عبور یا بازیابی رمزهای عبور پیش فرض (درصورتی که کاربر گذرواژه ای را فراموش کرد یا فراموش کرد) استفاده کرد. این ابزار در مقاله جداگانه شرح داده شده است.

2. پخش محلی

این برنامه برای پخش ضبط شده از HDD های خارج شده از DVRs / NVR های Hikvision استفاده می شود. ضبط های ویدئویی نظارت را نمی توان مستقیماً توسط رایانه های شخصی که سیستم های Widows دارند اجرا کرد. دلیل آن قالب اختصاصی پرونده های ثبت شده داده است. برای پخش ضبط ها در رایانه ، کاربر باید از برنامه پخش محلی استفاده کند.

یک عکس صفحه از برنامه پخش محلی

پخش محلی چنین HDD را شناسایی می کند و می تواند محتوای آن را بخواند. این برنامه امکان پخش از حداکثر 16 کانال / دوربین را در دو حالت همزمان و ناهمزمان فراهم می کند. ضبط ها را می توان براساس تاریخ و زمان جستجو کرد و از نظر نوع ضبط ، فعال سازی ورودی زنگ دار یا نتایج VCA فیلتر کرد. همچنین امکان صادر کردن هر ضبط شده به HDD رایانه نیز وجود دارد.

3. دیسک ماشین حساب

این ابزار به کاربر اجازه می دهد تا ظرفیت مورد نیاز دیسک سخت را برای یک زمان ضبط شده مشخص تخمین بزند ، یا بالعکس ، زمان ضبط را بسته به ظرفیت دیسک سخت تخمین می زند. دامنه پارامترهای مورد نیاز:

تعداد کانال ها ،

وضوح تصویر ،

نرخ فریم ،

روش فشرده سازی،

نرخ بیت ،

تعداد ساعت ضبط در روز

بسته به پارامترهای انتخاب شده ، برنامه به طور خودکار نرخ بیت مناسب را پیشنهاد می کند و انتقال تصویر هایک ویژن انجام می شود. اگر قرار است دوربین ها با تنظیمات مختلف کار کنند ، باید جداگانه اضافه شوند. پس از افزودن تمام دوربین ها ، کاربر باید ظرفیت دیسک موجود برای ضبط فیلم را وارد کرده و ساعات ضبط را مشخص کند. ماشین حساب مدت ماندگاری ضبط را محاسبه می کند. در زیر یک شبیه سازی از دوره های نگهداری با همان تعداد دوربین اما با استفاده از روش های مختلف فشرده سازی وجود دارد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد انتقال تصویر هایک ویژن اینجا کلیک کنید.